zondag 2 oktober 2016

Wachten is een schone zaak

                                  In de wachtmodus

Buiten het feit dat ik nu moet wachten tot donderdag 6 okt. Dan krijg ik de uitslag bij Dr. Bianchi i.v.m de Nucleaire Scan die ik gehad heb. 
 
Zou ik het bijna vergeten, maar ik ben ook nog wachtende op de uitslag van de MRI Scan, bij Dr. Khajeh.
Uiteraard ben ik hier ook benieuwd, wat er uit de bus gaat komen. Deze krijg ik donderdag de 13e okt.
Speelt Kahler toch een rol bij de constante pijn in mijn onder rug/buik/lies.
Of is dit een rest die ik over gehouden heb van mijn nieuwe heup. Effin hier zal dus ook op korte termijn duidelijkheid in komen.
 
En na gelang wat er uit de bus komt, kan ik misschien weer een afspraak maken op de Pijnpoli. Hier ben ik inmiddels ook alweer 10 jaar in behandeling, en is er begin dit jaar wisseling van arts geweest. En nieuwe arts ziet bepaalde dingen héél anders, als mijn oude arts. Niks mis mee natuurlijk.
 
Goed hier laat ik het voor vandaag bij. Ik dank jullie weer dat jullie mijn BLOG lezen. En ik zeg: tot de volgende ronde. Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten