donderdag 6 oktober 2016

De uitslag van de Nuclieare Scan

Vandaag was het dan zover.
En inderdaad is naar voren gekomen dat mijn bijschildklier vergroot is en te actief.
Wisten jullie dat er in de schildklier, 4 bijschildklieren zitten. Ik niet dus, maar nu weet ik het. Weer iets geleerd.
Dr. Bianchi kwam met 2 opties. Een operatie, hier zitten natuurlijk altijd wat kan tekeningen bij. Denk bv aan de narcose.
En de andere optie is Medicatie, en voor dit hebben wij nu gekozen. Want als dit helpt en aanslaat ben ik  meer als DIK tevreden.
De naam van de Medicatie is niet zo belangrijk, maar toch wil ik hem even vermelden: MIMPARA
De arts vertelde ook, dat door mijn ziekte Kahler ook  CALCIUM vrijkomt, dus krijg ik het van 2 kanten toegespeeld.

Effin ik ben vandaag gelijk gestart met de medicatie. En over 1 maand weer op controle.
En voor de maand december staat weer een APD infuus op het programma, met een controle bij mijn arts Dr. Jie.

Wat ik zelf nu hoop is dat ik mij op korte termijn weer lekker ga voelen, dit is op dit moment nog niet het geval. Vooral moeheid speelt mij behoorlijk parten.

Maar goed daar ga ik jullie verder niet mee lastig vallen, heb ik eigenlijk voor vandaag niets meer te melden.

Oh jawel, ik denk dat mijn behandelplan voorlopig lekker in de ijskast blijft.

Wens ik jullie alle goeds, en dank voor het lezen van mijn bericht. Reacties zijn zeker welkom, maar daarin laat ik iedereen vrij.

Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten