woensdag 28 september 2016

Vandaag dagje Zuyderland Heerlen

 

Vandaag zou het een lange dag worden in het Zuyderland zkh. te Heerlen.
Er stond een Nucleaire scan op het programma, en hier voor moest ik er om 10.00 uur zijn. Om 10.15 uur werd het infuus aangelegd en de medicatie toe gediend.
Daarna moest ik samen met Martin 3 uur wachten eer de scan een vervolg kreeg, want het toegediende medicijn moet zijn weg zoeken door het lichaam. Naar de plaats van bestemming; in mijn geval de bijschildklier.
Zo vertoefden Martin en ik in het restaurant, onder genot van een cappuccino/koffie en de meest hilarische dingen die je dan ook nog beleefd in het restaurant , tot lachen toe.
Effin om 13.15 uur moest ik mij melden op de Nucleaire afdeling en om goed 13.20 uur starte men met de scan.
Het was een lange lig sessie van iets meer dan anderhalf uur, en oh wat was ik moe. Maar ik heb het doorstaan.
 
En exact om 15.00 uur stond ik scheef van de pijn in mijn rug bij de diabetes verplk. voor de deur.
Hier hebben wij enkele zaken voor de toekomst al op papier gezet. En zei was erg tevreden dat mijn Koolhydraten beperkt eten zo'n mooie resultaten op leveren in mijn Leven met Diabetes. Het HBA1C was al goed gedaald en het blijft goed. Dus wel een reden om toch trots op mij zelf te zijn.
 
Even een kort over zicht hoe mijn Zuyderland agenda er uit ziet de komende periode. Wel zo fijn om even op de hoogte te zijn.
Dinsdag        4 okt. APD infuus
Donderdag   6 okt. uitslag van de Nucleaire scan.
Donderdag  13 okt. uitslag van de MRI scan.
Eigenlijk een kort programma, maar wat er uit de bus gaat komen !!!!!!!!!!
 
Ik houdt jullie op de HOOGTE.
Fijn dat jullie mijn BLOG gelezen hebt, en tot de volgende ronde.
 
Met groet Yvonne
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten