donderdag 2 februari 2017

Sinds mijn nieuwe medicatie

Het is even tijd om weer iets op papier te zetten.

Sinds ik de MIMPARA slik voor mijn bijschildklier, voel ik mij helemaal niet lekker. Mijn CALCIUM in het bloed mag dan wel minder zijn, maar sinds dien heb ik veel last van krampen.
Ik had dit nadat ik 1 maand bezig was met deze medicatie kenbaar gemaakt bij mij Endricronoloog.
Maar hier reageerde hij niet echt op, ik mocht een magnesium preparaat slikken. Maar met mate.
Nou dat heb ik gedaan, maar geen resultaat.

De nachten vindt ik momenteel helemaal niet fijn, ik wordt gepest door oer vervelende krampen. En dan moet ik het bed uit. En dat gaat moeizaam, van wegen heftige pijnen. Ik denk dat het spierpijnen zijn van de krampen. De krampen zitten eigenlijk in mijn hele body.
Zelf in mijn rug. Ik ben blij als ik in maart op controle mag. En ik hoop dat er duidelijkheid komt voor mij, want dat de bijschildklier er operatief uit moet staat vast.

Het is ook nog een vreemde gewaar wording dat ik geen APD infuus meer hoef. Want deze heb ik toch maar liefst 5 jaar gekregen.

Dan zit ik ook nog met die extreme vermoeidheid, ik wil niet zeuren. Maar ik moet mijn verhaal even kwijt. En papier is geduldig :-) Effin ik heb gezegd wat ik zeggen wilde, en nou ja. In maart meldt ik mij weer, dan kan ik misschien iets nieuws vertellen. Tot die tijd zeg ik: ADIË WAH

Met groet Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten