zaterdag 12 november 2016

Een korte update

Beste vrienden,
Vandaag even een korte up date van mijn kant.
Gisteren ben ik op controle geweest bij de endricoloog dr. Bianchi. Want mijn 1e maand zit erop wat het gebruik betreft van de Mimpara. Deze heb ik van wege het feit dat mijn bijschildklier te groot en te actief is. Dit veroorzaakte een te veel aan calcium in mijn bloed 🤔. Dit kunnen we niet gebruiken 😊
Resultaat de Calcium is goed gezakt, dus de Mimpara doet zijn werk. 😉 De over actieve bijschildklier gaat gewoon over actief verder, maar de kraan is dicht.
Deze arts vondt het maar niks dat ik zoveel vragen stelde 😂😂. Maar ik heb wel antwoordt gekregen op mijn vragen. Er is dus sprake van Hypercalcemie. De medicatie is blijvend. En misschien dat over een jaar of 2 de te grote bijschildklier er toch nog eens uit moet, want dan zou deze zich duidelijk er laten zien.
Nu begin December mijn laatste APD infuus voor 2016. Dan nog een controle bezoek aan dr. Jie die mij al 5 jaar goed ter woord staat omtrent Kahler, en dan denk ik zelf : in 2016 sluit ik mijn jaar af zonder : BEHANDELPLAN.
Tot zover mijn verhaal. Fijn weekend en tot lezens. Groetjes Yvonne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten